I keep dancing on my own

Spenderade kvällen och natten hos min bästa petra! Hon är en riktig bra en ♥ Tog bussen hem och slog då en pling till pappa o kollade hur dagen ser ut, skolavslutning för max va inrutat i kalendern och fasen att jag inte hann hem och bli klar så jag kunde följa med. Hade ju varit kul att komma tillbaka o se karlberg igen och se alla lyckliga nior som slipper se skiten igen, för jag kommer ihåg vilken glädje det va! Aja.. Idag ska jag träffa min knörr♥ Hon är en riktig bra en hon med och jag saknar henne lite nu faktiskt!

Måste säga att jag har dom bästa vännerna i hela världen, allihopa är mina guldklimpar och jag kan inte säga att jag älskar den ena mer än den andra, alla är en stor del utav mig! Ni rockar!!!! ♥



So far away, but still so near...


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för besöket du :D Kan ju säga att alla som har dig som vän kan vara lycklig lottade för DU rockar :) puss på dig!

2010-06-16 @ 14:27:07
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0