Gudmor!

Fick för en liten stund sen bland de gladaste samtalen i mitt liv! ♥ Min syster ringde mig och berättade att hon och Jimmy vill ha mig som gudmor åt Oliwer. Tårarna fylldes i mina ögon, vilken ära! Jag, gudmor?! Självklart vill jag det, från första dagen jag såg honom och alla gånger därefter har jag  önskat velat vara den speciella personen för honom. Att vara gudmor innebär för några kanske inte mycket alls, men för mig gör det! Tusen tack för att ni anförtror mig det ansvaret och jag lovar att göra allt som står i min plikt! ♥





Nu är jag helt upp i varv och ska försöka göra mig redo för att ge mig iväg till Robin. Bra avslut på en riktigt bra dag!

Att jag inte är överens med estetlärarna och all orättvisa i världen känner jag nu helt plötsligt kvittar, vilket va nått väldigt stort förut idag!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0