Det kan löna sig..

Är inte jag bra eller? Den 28 januari beställde jag ett par skor ifrån hm och redan då visste jag att dom inte skulle levereras förrns i maj men dom fortsatte att skjuta upp leveransen och nu kom jag på att sist jag kollade skulle dom levereras vecka 24 vilket är denna vecka. Så jag loggade in på hm och kollade när de skulle skickas och då står det V 26!? Utan att tveka trycker jag kontakta oss och ringer upp hm lite smått irriterad.. Berättade att jag beställde ett par skor den 28 januari av dom och att jag fortfarande inte fått dom. Hon som svarade sa direkt att det lät ju löjligt, sen skratta hon till o sa ja men du.. linnea risberg? Ja precis.. Ja det va verkligen 28 januari, oj jag trodde du skämtade med mig. Det läskiga va att jag sa varken mitt namn eller nått annat när jag ringde och så fort kunde hon se att det va jag?! Då måste det varit bara jag som beställde dom skorna den dagen? Aja.. Hon skulle kolla va hon kunde göra och då hade hon nåra i storlek 39 på lager så hon skulle skicka dom tillsammans med min ring direkt. YEY! Så i slutet av veckan går jag kanske i mina skor.. ÅÅÅH vore perfekt om jag hade dom till dopet ju!!



Evelina är en seg råtta! När hon kommer ska vi åka inlines o prata prata prata. ♥ Senare ikväll blir det ut o käka med la familia, mysigt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0