Bitterfitta åker buss..

Blev för sent igår och sängen va för go imorse för att orka ta mig upp.. regnet öste ner ute och det gjorde bara sängens dragningskraft ännu starkare. Tillslut lagom seg o sen kom jag iaf upp. Jobbet va segt idag och jag tackar för att imorgon är min SISTA DAG! Sommarlov, nu kommer jaaag!

Spöregnet förvandlades till sol o värme, Jyeeey.. Så underbart kul kände jag att det va när jag satte mig i bussen för att ta mig hem i mina haremsbrallor o en ganska tjock stickad kofta. ACn fungerade ju lika bra som att klockan visade 10.10.. ? Inte nog med det (jag sa ju bitterfitta åker buss så ni är varnade) så dog min telefon när jag hade nya låtar o allt o hurlurarna med för en gångs skull.. o ist får jag nån som pratar arabspråk bakom mig och två fjortisar brevid som ansåg att 4,5er är bra grejer..

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0