Tidsfördriv..

Har sådär lagomt tråkigt en lördagförmiddag så fördriver tiden med lite "vill du veta allt om mig" frågor..

Vilken svordom använder du mest? Tänker inte så mycket när dom far ut..
Äger du en iPod? japp
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 20 min innan jag ska upp
Hur många resväskor äger du? 1
Använder du flip-flops? nej
Var köper du dina matvaror ifrån? det står mamma o pappa för?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  jag tar bilden!
Vilken var den senaste filmen du såg? hm.. såg nån läskig thriller som hette lida igårkväll
vad står det i det fjärde smset i din inkorg? haha du jag ligger faktiskt i soffan o blundar ;S
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet och en resa!
Har någon någonsin kallat dig lat? nja det händer inte så ofta
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? ne , jag letade en gång efter min lillebrors piller men hitta dom aldrig..
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? lyssnar inte på cd
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? just nu för stunden kan jag slå till o säga Johnossi♥
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? en hemlighet är en hemlighet ju? skulle jag skriva den här är det ju inte längre en hemlighet? det man säger till mig i förtroende stannar hos mig!
När var senast någon stötte på dig? jaa det du ;$
Vad åt du till middag senast? tacos
Använder du huvtröjor? klart!
Kan du vissla? ja
Vem var den senaste som du ringde? jenny :)
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? rädd för bergodalbanor så allt utom dom!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? jag bor i karlskoga.. behöver jag säga mer?
Vilket riktnummer befinner du dig i? för det första vilken ointressant fråga o va betyder det?
Tittade du på tecknat när du var liten? ja klart man gjorde.
Hur många syskon har du? en lillebror och två halvsyskon♥
Är du blyg inför det motsatta könet? oftast inte :)
Vilken film kan du alla replikerna till? många repliker sitter från serien vänner
Äger du några band t-shirts? nej
När flög du senast? förra vintern
Läser du för skojs skull? nja inte direkt förutom på semester
Pratar du några andra språk? prata o prata men tyska o engelska kan jag väll lite iaf :)
Diskar du din egen disk? nej , diskmaskinen tar den :)
Har du gråtit offentligt? ja
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jag skulle vilja ha en liten text i nacken
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? nedå men vore väll inge fel om han gjorde
Kan du kasta macka? hahah ja?! vill jag inte ha den kastar jag den väll?
Har du någonsin varit på Jamaica? nej men skulle vilja :)
Vad har du med dig in på bion? popcorn o bonaqua
Vem var din favoritlärare och varför? marianne, hon va bäst!♥
Har du dejtat någon av en annan religion? har aldrig frågat nån dejt om han va troende faktiskt
Vad har du för väder? snö, snö o mera snö
Gillar du att flyga? nej, blir så rastlös, spränger i öronen o åksjuk :(
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
När sov du senast på golvet? minns jag faktiskt inte
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fungerar gör jag alltid mer eller mindre så formulera om frågan.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ne jag klarar dom fint!
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? va räknas med trubbel? ;S
Vilken är din favoritfrukt? utan tvekan färsk annanas! den ska helst ätas på en strand i thailand MUMS♥
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
Tror du på liv på andra planeter? faktiskt, men inte tänkt så mycket på det.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? mamma
Vad var det senaste du åt? banan
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? olika.. kön kvittar, personligheten som har betydelsen ju?
Hur valde dina föräldrar ditt namn? det undrar jag också.. mitt mellannamn vet jag varför dock :)
Gillar du senap? nej nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? bättre tider kommer, fortsätt kämpa!
Tycker du om att krama folk? älskar kramar♥
Äger du en digitalkamera? en digital systemkamera ? :)♥
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? säger man att man ska höra av sig o inte gör dte så ja, släng iväg ett sms iaf :)
Vad är du allergisk mot? inget va jag vet
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej men innan
Om du var född av motsatt kön, vad hade du heta? viktor troligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0