...trött som döden, vinterns korta dar är långa i år...

När dagen började med markus krunegård spelande ur högtalarna imorse så kände jag att den här dagen kan inte bli annat än bra. Jag gick inte upp när jag skulle men jag slapp ändå stressa och jag kom i god tid. Först på plats o jag börjar såklart undra om jag kommit fel? Vart är alla!? Men sen kom dom en efter en som tur va, och jag fick äran att för första gången vara först till morgonlektionen och sitta utanför och till och med vänta på att den ska börja! Tummen upp för mig! Annars har dagen precis som jag kände med mackan imorse, så blev den bra. Idag har jag: skrattat så tårnarna rann på samhällskunskapen, fått våran politiska lärare att ta några vackra toner sådär mitt upp i en diskussion om riksdagen, lärde våran naturkunskapslärare att guldfiskar inte alls har dåligt minne som det sägs efter att hon precis kommenterat att någon i klassen hade lika dåligt minne som en just guldfisk, jag klarade mig igenom dagen utan att ligga i en snödriva (tack!) och jag gjorde mediakunskapsprovet så bra att jag inte kan bli nöjdare än vad jag är. Det luktar högt betyg.. Åh va självgod den där linnea är kanske ni tycker nu men när det gäller att prestera och om jag gör bra ifrån mig och jag är nöjd över mig själv då säger jag det också. Det ser jag inget fel i att göra (kasnke eftersom att det inte är alltför ofta?) Så är det iaf, hissa eller dissa men prova själv! Alla måste ju få visa att man är stolt över sig själv ibland! Speciellt om man slitit för det. Slet det gjorde jag på träningen idag också vilket va skönt, min kropp den är riktigt trött nu så jag förstår inte va som håller mig uppe? när min säng väntar..

Snöflingorna tar tydligen aldrig slut däruppifrån heller o fortsätter trilla ner, såhär mycket snö har vi just nu!

 
lillebror på bilden som är runt 170 cm


Stjärnfall, stjärnfallet  är jag
Och du är himlen jag föll från idag
Stjärnfall, stjärnfallet är jag
Och du är himlen för mig varje dag

Trött som döden, vinterns korta dar är långa i år
Dandy & Dandy, ring inte, skriv inte, lås inne ivern i dig

GONATT! ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

BRA JOBBAT TJEJEN! (Y) .. HAHA! Jag tror inte jag kommer hem till Karlskoga på ett tag i alla fall när jag ser de där bilderna... ;)

2010-02-05 @ 03:10:12
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0