Jag har en idé !

Med plugg enda upp till öronen sitter jag här ändå.. Inte har jag sovit som en gud inatt direkt heller, hur det kom sig när jag va så trött att jag stupade när jag kom hem igår.. undrar jag fortfarande. Bara legat och vridit och vänt mig och kollat klockan hela natten i stort sett? Skummare än skumbananer! 

Överraskningar fortsätter ske och jag gillar! Mer sånt tack, behöver lite spänning och spontanitet i mitt liv just nu känner jag. Vill inte gå in i några inrutade dagar. TRÅKIGT! Igår började dagen med hockey tillsammans med min hockeybrud, AIK - Bofors spelade och eftersom jag inte är så insatt tänker jag inte uttala mig mer om matchen.. Jag går för sällskapet och stämmningen! Försökte  faktiskt lära mig lite regler den här gången ändå, eftersom jag sitter där som ett frågetecken och undrar varför domarna åker omkring och viftar med armarna bortemellanåt.. 

På kvällen sen styrde jag ihop det med nåra av mina snygga sexiga singlar som kvällen i all ära va: Evelina, Annika,frida och emma. Vi bokade bord och åt på katrinedalskrogen där vi satt o hade det riktigt mysigt och trevligt! Tack brudar för att ni finns!♥ Jag blev sen där upphämtad för att fara vidare och avsluta min kväll i en replokal där det bjöds på film och musik! Bra avslut på en bra dag :)

Nu funderar på att pressa mig ett glas apelsinjuice.. MUMS!♥
Hoppas ni hade en riktigt bra dag och tog vara på den på bästa möjliga sätt :) Dela med er, hur spenderade ni eran alla hjärtansdag? :)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

"Hoppas ni hade en riktigt bra dag och tog vara på den på bästa möjliga sätt :) Dela med er, hur spenderade ni eran alla hjärtansdag? :)"



Ja du ja spenderade Alla hjärtnas dag i sängen med Oliwer =) jimmy jobbade!

gissa om ja längtar til helgen?! KOla min blogg imrogn kommer up en bild på en sak du trodde aldrig du skulle få se

kram

2010-02-15 @ 22:58:47
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0