Valentinesday♥




Alla hjärtansdag idag då, vi singlar förväntas säga att den här dagen är en överskattad dag och att dom vi älskar ska uppskattas varje dag och inte på en särskild dag. Alla hjärtansdag är bara larvigt! Jag håller inte alls med om det, jag tror att det är lätt att man glömmer bort att visa dom man älskar och uppskattar sin kärlek. Den här dagen är ett perfekt tillfälle att visa det på. Det är omöjligt att undgå denna dag, hur mycket man än skulle försöka så är just den 14e februari inrutad i kalendern. Idag är en dag då vi bara ska ängna oss åt dom vi älskar och det vi älskar. Släpp allt som har med stress och press och göra och ta dig tid! Alla har någon sorts kärlek i sitt liv är det inte en tjej eller kille så har man fina vänner, en underbar familj, en släkting, ett djur, ett syskon mm. Det finns alltid nån i din omgivning som är värd att visa uppskattning mot! Så gör det nu. Min dag tänker jag spendera med några av dom jag älskar! Snygg o singel middag med mina tjejer ikväll♥ Och ikväll får jag dela min säng med den sötaste grisen som finns! Gillar min dag skarpt!

Ha en bra alla hjärtansdag och snälla det sista ni ska göra är att deppa ihop för att ni inte har en tjej/kille att dela dagen med!

 PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för en trevlig kväll ! Hoppas du hade det trevligt när du lämande oss ! ;):D

2010-02-15 @ 07:59:17
Postat av: linnea svarar:

frida: tack själv! Hade riktigt trevligt jag med :D ♥



2010-02-15 @ 09:02:02
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Annika

riktigt sant och riktigt bra skrivet!! pusspådej snygging<3

2010-02-15 @ 21:19:53
URL: http://annkyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0