Mumsfillibabba..

Hade inte planerat en lugn hemmakväll ikväll men orkade inte med det som va planerat så fick bli så idag, skönt det med! Kollar melodifestivalen nyss och Eric saade säger jag bara MUMS om! Låten han sjöng va också bra. :)



Vet ju att ni är lite nyfikna om igår så för att inte hålla er nyfikna så kan jag väll berätta lite kort ;)
Vid sju mötte jag malin på willys, nervös och spänd inför kvällen. Vi handlade lite inför middagen vi skulle göra ett försök att få till men som vi totalt misslyckades med! Aja.. tomaterna lyckades jag ju med iaf ;) hahah! Kvällen blev trots det riktigt lyckad och vi hade kul! Killarna spelade gitarr och vi sjöng till.. JAG GILLART!♥ Så mycket mer om kvällen tänker jag inte avslöja..

Nu blir det dum och dummare! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Han är ju sååå jäkla snygg så det är helt sjukt!! :) Jaså varför vill du inte avslöja mer om kvällen? ;)

2010-02-14 @ 02:22:11
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

tack jenny! men han är min.. i mina drömmar iaf ;) hehee ne, det behöver inte alla anonyma läsare få veta! ;) jag anar nåra snokar.. ;S

2010-02-14 @ 13:45:43
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0