De tre små grisarna♥

Jag mumlade nått igår om att bilder kanske kunde komma upp här på mig,evelina och malin som vi tog i fotostudion efter skolan igår. Och kors i taket... Här kommer dom!

Kör en kort update om dagen först:

*Börjar dagen med en REJÄL försovning men.. i tid va jag ändå! :)
*matteprov som förhoppningsvis gick väl godkännt..
*skrattat så tårarna runnit, daniel är en rolig prick! om jag får hans tillåtelse så ska ni få se!
*Kännt att mina benmuskler va rätt trötta trots allt efter tisdagens spinningpass, ingen träningsvärk dock.
*Tränat
*Melkers med evelina och pluggat mediakunskap,
flitigt!
*Hittat en ny favorit låt som redan är uppe i 18 spelade gånger, tack petra!♥
*Första nutidskrysset sen nian fick vi på samkunskapen - ingen skillnad där inte..
Allmänbildad hell yeah!


Nu får ni skratta, sucka, himla era ögonbryn, pussa på oss eller göra va sjutton ni vill av bilderna men här har ni dom så ENJOY!











De tre små grisarna♥
Ni är BÄST , jag älskar er.. era stollar!♥

PUSS godnatt!



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad söta ni är då (: Kul att du gillade låten.. Det gör jag med ;) Ha en bra dag och rapport sen vetu ... ;)

2010-02-12 @ 08:23:03
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Evelina

svar: Haha, ja men man blir ju mer generad när han skriker det också haha ;) bra att du godkände bilden, eftersom du hade med den själv ;)



...



Så blev vi bara två =( Men det är ju inte sista gången vi ser mallan! Love is in the air! <3

2010-02-12 @ 12:43:20
URL: http://lillholmqvist.blogg.se/
Postat av: linnea svarar

Svar petra: du är minst lika söt!♥ har låten som ringsignal nu med :D och när det ringde förut blev jag så glad och lyssnade på den istället för att svara tills jag kom på att det faktiskt ringde ;) haha! Klart du ska få en update om kvällen, kan ju försäkra dig om att jag inte är mindre nervös idag ;S

2010-02-12 @ 16:05:01
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0