Du har allt inom dig, det finns inte nån som kan ta det ifrån dig! ♥

Idag har det varit lite utav en sorgens dag, jag har fortfarande inte tagit in att malin bytt linje. Fan va jag kommer sakna hennes sms varje morgon som frågar vart jag är, våra mattetårar och alla våra ständigt nya planer och idéer. Egentligen är det ingen stor sak att inte gå på samma skola och i samma klass men det blir en stor vana som bryts. Klart jag o knorren ska klara oss för det! Gäller bara att vänja sig nu :) Vi kommer ju självklart träffa malin utanför skolan, men idag kändes det lite som en avskeds dag. Så jag gick upp extra tidigt för gullig som jag är skulle jag fixa ett kort till henne med lite bilder på oss tre. Kortet såg ungefär ut som i inlägget innan. Skrivaren krånglade såklart imorse så en kvart försenad blev jag men det struntade jag fullständigt i idag! Jag har ju trots allt blivit bättre (för det mesta)!

Under lunchrasten gick jag o evelina (knorren) till stan och köpte en geléhjärtanask till malin och skrev på baksidan av kortet. Men den fick hon inte förrns i slutet av dagen när vi hade bokat fotostudion. Vi hann förhoppningsvis få några bra bilder innan batterierna i blixtsändaren dog. Resultat hamnar troligen här imorgon! :)

Sneakpeak från mobilen..



En uppblåst babian o en ledsen fjortis♥


Matteprov klockan 8.00 imorrn bitti då, taggat! Dags att börja kolla igenom kapitlena kanske?! Fick idag reda på att diagnosen av ekvationer gick bra iaf men sen va det ju dom andra delarna som va ett tag sen nu, som man ska kunna med.. jaja.. ALLT GÅR BARA MAN VILL!

♥Lyssna till ditt hjärta
som vet vad du känner
Det finns ingen annan
än du som bestämmer♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

men lilla gumman, det är ju inte direkt så hon ska flytta till en annan stad eller ett land ;P Men förstår om det är tråkigt. Men ni vänjer er ska ni se :) Finns här vet du :) <3

2010-02-10 @ 23:24:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

svar jenny: jag vet! :) tack söt! ♥

2010-02-11 @ 11:13:17
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0