Omplanerade planer!

Mina planer har dom senaste två dagarna kraschats en efter en, örebro med jenny som blev rätt spontant planerat blev inge av. När jag lyckats dragit mig upp ur mina sköna säng, slängt i mig lite fil o välrdens godaste müsli och hällt i mig en kopp kaffe för att piggna till så får jag ett sms av jenny om att hon inte mådde nått bra och orkade inte åka. Tråkigt! Men måste ju säga att det va rätt skönt att krypa ner igen, somnade till en johan falk film och sov sen rätt så skönt ett bra tag in på dagen! Gårdagens händelse va träningen, så en rätt lugn dag med andra ord! Idag va planerna att hjälpa petra på en aktiveringsdag för ungdomar med hundar. Mådde illa från det att jag gick upp tills fyra ungefär, då släppte det. Så jag kunde tyvär inte ta mig iväg. Kvällens planer står jag fast vid iaf, eller nästan åtminstonde (dom omplanerades nyss lite) men jag kan säga som så att ikväll ska jag träffa mr.blinddate så bäst jag gör mig klar för det nu! :)

Ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag lovar att vi ska åka in till Örebro snart! jag jobbar inte på fredag så om du kan då så kan vi åka då om jag får låna bilen :P Men det tror jag nog ;) <3

2010-02-26 @ 20:50:22
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea svarar:

jadå :) låter bra, vi kollar mer i veckan hur det ser ut men vore ju riktigt kul! :D behöver ju hitta nått nytt till lördag för då ska det firas! :D ♥

2010-02-27 @ 18:21:37
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0