Nytt rekord på 60 år?

Halva veckan avklarad nu, sköönt! Nu är det bara två dagar kvar, ett prov, en mattediagnos och en matteläxa som ska göras innan vi får ta helgen. Sitter och kollar ut och på det ruskiga vädret som aldrig vill ta slut, hur mycket mer snö kan det komma egentligen? Finns det ingen gräns? Jag vill att det ska bort NU helst över natten, för en viss person har kommit på att det roligaste som finns är att butta ner linnea i snön och det ska göras varje dag! Behöver jag säga att han är ensam om att tycka det är kul? Ne.. tyvär är jag ju hjälplös, men fan inte ska jag behöva gilla läget för det?! Börjar bli riktigt arg nu!!

Är det nån som vet förresten om det är sant att det inte har varit så här mycket snö på 60 år? Fick höra det idag..

Vi på media behöver underhålla oss själva lite för att inte bli alltför rastlösa om dagarna.. bjuder på en lätt grad underhållning och tips på hur en tråkig lektion.. host, menar rast* kan bli lite roligare! O så kom jag precis på att jag inte vet hur man kan lägga upp videoklipp på bloggen utan att lägga upp dom på youtube så det blev inget med det,  men bjuder på lite fina bilder från oss mediatjejer istället..



En dag efter skolan på besök på bibblan hittade jag en jätte i cirkusrummet, snygg va hon också!









Vi har aldrig sagt att vi är fina heller..

Natti♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vet hur man lägger in videoklipp! Du får ha HTML-redigeraren, sen klistrar du in koden som står vid videoklippet, antingen bredvid "embed" eller "bääda in" (Y) :D

2010-02-04 @ 08:24:26
URL: http://metrobloggen.se/petrahermansson
Postat av: Evelina

Ladda förfan inte upp videoklippet då kommer jag aldrig mer sjunga!!!! heheee............

söta bilder, ni är mina stjärnor! PUSS<3

2010-02-05 @ 08:37:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0