Jag blir oinsperarad o ledsen av kraven o stressen.. baarampampa!

Vilken ovärd dag! Börjar dagen med ett besök på vårdcentralen för min fot som har krånglat för mig i två - treårs tid nu. Som jag förväntat mig så kunde dom inte se nått fel eller ana vad det kunde vara MEN dom sa inte kom tillbaka om det blir värre utan den här gången skulle jag få en ny tid till en ortuped! Så nu håller jag tummarna för att det blir snart och att dom kan hjälpa mig istället! :)

När jag sen är klar och kommer till skolan så hade vi inga lektioner förrns 12.00!  Så nu är jag hemma igen och gör inte ett skit, tänkte ta en promenad med hundarna nu. Men vilken ovärd dag känner jag nu.. Efter lunch har vi två lektioner bara också. Ja ja , man ska väll inte klaga för det ;)

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0