Det ska kännas att man lever!

Igårkväll fick jag besök av en gris iklädd rosa pyjamasbyxor, spännande kan tyckas.. Fast det va inte lika spännande som det lät. Inte när grisen har ett helt vanligt namn som evelina. Hahaha! Fast jag klagar inet på det finbesöket, för grisig det är hon inte, bara när hon skrattar! ;) Men jag gillar henne för det! ♥ Vi tog en promenad i pyjamas och sumojacka.. vi bor ju i vischan så va gör det? Inte ett skit.. :D Massa struntprat och skvaller tillsammans med en god kopp blåbärs te och en film på det, det sammanfattar våran kväll rätt bra. Plus självklart mycket skratt! *nöff!

Idag va det tredje dagen i rad som jag och bea tränade den här veckan och jag kan säga att det känns i min kropp! Träningsvärken sprider sig ut i snart varje muskel och det känns att man kämpat. Och kors i taket! Jag har till och med träningsvärk i några muskler i benen. Amazing! Friluftsdag stod på schemat idag också så tennis och badminton har spelats för halv fulla muggar!

Härlig dag som slutade mindre bra, otroligt besviken på en person som står mig nära. Det är inte en droppe som runnit över bägaren nu.. dom går inte längre att räkna ens! Men va gör man..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gumman vem är det som har gjort dit besviken? =/

Finns här för dig vet du, alltid <3<3

2010-02-19 @ 10:55:46
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea svarar

tack vännen , jag vet! vi kan prata om det när vi ses i veckan <3

2010-02-20 @ 00:51:13
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0