Give it to me baby! ♥

urban outfiters, monki, hm, lindex, topshop, have2have

Lite kläder, smycken o skor som mer än gärna får hängas in i min garderob! Fyller ju år på måndag så där har ni lite från min önskelista!


Imorgon tar jag med mig jenny in till örebro (eller hon tar väll mer med mig in eftersom hon sitter bakom ratten, men ni fattar) Fick en impuls och ringde henne för cirka två timmar sen. Så upp o iväg tiidigt imorgon för att plundra affärerna lite är tanken. Måste ju hinna hem till träningen! Målet den här veckan är att inte missa någon träning vilket jag hittills inte har gjort. Nu kör vi tre dagar i sträck med varierade pass: spinning, step, core, spinning! Det ska kännas, det ska synas, vi ska "dit"!! Idag avklarade vi dag två som va step/core!

Nu kryper jag ner under täcket och låter ögonen vila till a walk to remember♥
Nattinatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0