Bra start på lovet!

Nu sitter jag här i karlstad hos min kära syster, jimmy och oliwer! Alltid lika trevligt och komma hit så att helgen spenderas här blir en toppen start på lovet! Att ta sig hit har numera blivit lite krångligare eftersom busskort krävs. Så efter några om och men fick jag tag i ett sånt och jag kunde komma med bussen som gick 14.40. Somnade på bussen eftersom natten inte gav mig många timmar trots att jag fick en omedveten extra timmas sömn. Redovisningen hann jag till iaf och jag redovisade min bok mycket bra enligt carina, ett vg+ kanske möjligtvis ett mvg till och med kunde betyget hamna på. Så jag är mycket nöjd!

Imorgon tar vi en tripp till antingen stan eller ikea/bergvik sen blir det mys till melodifestivalen! Uppdatering kommer bli dålig nu i helgen men ni får bli uppdaterade på söndag och då bjuds det på bilder också för kameran är med!

Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0