Välkommen till verkligheten min vän!

Back to basic.. skolan är igång och jag med den! Nu är det hårda tag den ska tas med, inga sura miner när betygen kommer lovar jag här o nu mig själv. Jag går ju skolan för min egna skull o den blir ju va jag gör den till. Alla verkar inte fatta det och det stör mig nått enormt! Grab your balls förfan!!

Vad mer är nämnvärt här då.. JO! Jag graba mina balls igår, gick till körskolan och vips.. Kanske är jag igång? Mitt namn finns i pärmarna iaf, frågan är bara om jag valt rätt körskola och om jag inte borde försöka köra lite manuell hemma innnan, det kommer ju suga upp mina körlektioner att öva in spaken bara värre än en disktrasa?? Bakom ratten ska jag iaf och nu är det framsteg som gäller, mitt körkort ska jag ha när jag fyller!



Hur mysiga ser inte dom här ut då?! Ett perfekt mjukt paket för tomten att komma med iår!

Nu tar jag natten, upp tiiiidigt imorrn!
NattiNatti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0