Skepp o Hoj!

Festivalsjukan är här.. Hostar värre än en döende av lunginflamation och rösten vart på vägen försvann den? En söt liten inflamation i ja lyssna noga, stortån.. ? Ville också följa med. Annars då? Annars är det fint. Jag tackar, jag bugar o jag bockar för 4 kanon dagar!

Telefonen hoppa ur fickan o fick ben under the hives sista kvällen men ligger nu här brevid mig igen, nås där igen i mitten/slutet av veckan eftersom SIM kortet är spärrat. Frågan är om det sista av lönen ska gå till en ny telefon eller inte.. Den är ju rätt så .. sleten, om man säger så. haha

Aja.. ville bara säga skepp o hoj! Nu följer jag med familjen o nya båten på lite äventyr!

Ha det fint mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0