Leva livet , kom så ska vi leva!

Kass uppdatering här men dagarna har gått hand i hand, lika fort som jag har somnat om nätterna har jag sen dagen efter varit uppe på benen och igång igen. Putte i parken va riktigt jävla bra och jag har levt livet med humöret på topp!

Hästpojken
va grymma, The sounds bäst, Oskar linnros får stor tumme upp, Hoffmaestro rockade, Neverstore förtjänade mer drag, The hives va riktigt bra, Teddybears ägde scenen, Maskinen va sämre än förväntat, The ark gjorde det så som bara dom kan göra det, Kapten röd gunga fart på skutan, Royal republic va heeeta, Carola hade varit mer underhållande med kjolen över huvet o Europe va stora!

Jag missade Andreas grega och det kommer jag aldrig förlåta mig själv för!

Nu bjuder jag er på lite härliga bilder på härliga människor under härliga tider tagna av och med Evelinas kamera!












Nu blire sex and the city maraton tills jag somnar!
NattiNatti♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du verkar ha haft kanon dagar :)

Vi måste ses snart!! <3<3

2010-08-02 @ 11:08:33
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0