Apan inspererar




Lugna dagar med fokus på att bli helt frisk, jag gör framsteg! Har idag fått till en runda till city med frida där min klänning jag så länga suktat efter blev min! Silkesdroppar för mitt överslitna hår och en ansiktskräm med massa bra vitaminer (tydligen) lyxade jag till med. Och aldrig att jag kommer hem utan ett nytt nagellack, idag två. Tänkte att ni säkert ville veta..

Kanske har jag den turen att jag har ett jobb för i höst/vinter nu med på gång. Jag håller mina tummar hårt för det!

Nu när jag ser hur regnet börjar ösa ner utanför mitt fönster sitter jag redo för att ta biken o trampa mig till bråten till min bästaste Evelina, där ska det filmmysas med fruktsallad! ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0