Att jag aldrig kan va tyst..

Spenderade kvällen igår hos Evvy (stavning?) det va mys!♥ Promenad i regnet, massa prat, kollade filmer och somnade gött i hennes feta pimp säng! Evelina hade tydligen vaknat med ett ryck när jag plötsligt mitt i natten hade utbrist mig i mina kanske härliga drömmar WOOOOOOOOOOW! Va det va om det vet jag inte själv.. Efter mitt utrop hade jag mumlat vidare och fortsatte mig in i mina drömmarsvärld.

O nu är pyjamasbyxorna på och jag ska gå till frida där det blir myskväll a la pyjamas och inatt sover jag kvar där och testar hur djupt dom sover när jag säkert kommer dra igång och prata igen, att jag aldrig kan va tyst..

Ha en bra kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0