Abstinens och panik!

Jag har verkligen abstinens och panikångest just nu, igår kväll bara helt plötsligt sådär slutar mitt SIM-kort fungera. Jag höll på att smsa med några och tyckte det va konstigt när jag inte fick några svar på ett tag. Jag tog upp telefonen och då stod det sätt i SIM kortet eller tryck på intro för att visa hur telefonen fungerar först. Jag tog ur sim kortet och det fungerade fortfarande inte, när malin kom sen testade vi att byta SIM kort och det funkade inte det heller. Hennes SIM kort gick i min telefon men inte mitt i hennes. Så nu är det bara att leva utan telefon i en vecka då tills jag får ett nytt SIM kort. Hur ska jag överleva!? Tänk att man kan bli så bunden till något..

Så om ni undrar varför det inte går att få tag i mig så har ni förklaringen.

Förövrigt blev det en himla mysig kväll med min babe, vi badade i mitt bubbelbad hade ansiktsmasker och bara pratade, tack gumman för att du bäst! <3

Idag fyller frida år, grattis vännen <3 Så nu ska jag knalla iväg för att fira felicia och frida hoppas tjejerna kan få mig på bättre tankar ikväll :)

Pussss, linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0