Sveriges mest besökta bloggar.. anledningen?

  1. KENZA
  2. Paulina - You name it !
  3. Stina-Lee
  4. GayBloggen
  5. «« Designa Din Blogg »»
  6. 15 år & Gravid med tvillingar
  7. vimmelmamman
  8. ~ Egoinas Värld ~
  9. Prinsessans Dagbok
  10. ♥ L I L Y [ Frisörtips, chihuahu
  11. EmsEdge
  12. 17år & trebarnsmamma! (18 nu)
  13. MINI
  14. Johan [Skånes bästa & största]
  15. ❤Foki❤
  16. ★ B u n n y
  17. Rahlenfeldt


Jag har blivit mer och mer insatt i våra stora svenska bloggar + (mina kompisars såklart). Nästan varje dag måste jag in och se vad de enormt roliga fjortisarna, nej jag ska ändra det där dom är ju faktiskt inga fjortisar enligt dom själva  så jag ska väll kalla dom för dom enormt väl sminkade tjejerna med platina-blondt hår, lösnaglar, för mycket mascara helt enkelt tjejerna med för mycket av allt. Aja, dom iaf.. Nånting har fått mig att vilja följa med i deras vardag och värld. Helt sjukt men eftersom dom ligger på topp 17 listan så är jag väll inte ensam om att tycka att dom är roande. Men hur orkar dom bara? Alla är osams med alla och den ena är mer fjortis än den andra.. helt ärligt är det nån som hänger med i svängarna? Gör dom ens själva det?


Dessie

Idag såg jag till min förvåning att Dessies blogg inte längre fanns med på topp 17 listan och när jag sökte efter bloggen på alla de möjliga håll så stod det att sidan inte längre existera? Vad nu? Jag va inne senast igår och då va allt som det ska. Någon som hann läsa ett avskeds inlägg eller vet något?

Istället hittade jag den här bloggen idag: http://snorungarnas.blogg.se/ Gå in där om ni vill fördriva tiden, skitsnack på hög nivå om de mest kända bloggarna i sverige, men kom ihåg ta allt med en nypa salt! Skaffa er egna uppfattning inte bara snorungarnas.. ;)

Pusssss , linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är det :)

2009-05-29 @ 16:32:53
URL: http://fridalindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0