Måndag , en dag mindre..

Heeeej heeej :)

Dagen började med motgångar från alla håll och kanter, but nothing can break me down! Så iväg till skolan med glödande cykeldäck och med andan i halsen. Sen har väll dagen rullat på som vanligt, känner att varje dag som går blir bara tyngre och tyngre och jobbigare och jobbigare, men det är bara att kämpa på in i det sista! Fick reda på att idag skulle vi ha nationella i TYSKA! Det enda som rörde sig i mitt huvud va: IG! Mitt resultat det vill jag inte veta.. Nu ska jag sätta mig och plugga matte inför nationella imorgon, det märks att nu kommer allt på en gång och jag oorkar inteee! Jag är helt slut, sov max 4 tim inatt kunde verkligen inte somna..

Ta dig i kragen linnea och sätt igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0