saknad, lycka, sorg, nervositet, taggat, glädje...



Alla som känner mig väl vet att min vardag består av stress i stort sett hela tiden så bloggen hinns inte alltid med, jag måste ta mig tid för att uppdatera här men snart är det sommarlov och då ska det bli ändring på det. ;) Efter jag sommarjobbat ska jag nog köpa en laptop som bara är min och som jag gör va jag vill med! Inga childcontrol på den inte! ;D Just det , det kanske ni inte vet men jag fick faktiskt ett sommarjobb i år och det är jag riktigt glad över, ska inte jobba hela sommaren och att ha lite extra pengar i fickan skadar ju aldrig.

Det är verkligen inte lång tid kvar nu tills skolavslutningen bara 13 skoldagar kvar ju! Det ska bli riktigt skönt att lämna karlberg för gott men samtisigt så kommer det bli lite tråkigt med det måste jag erkänna, vissa dagar känns det som att jag aldrig kommer sakna skolan, lärarna, klassen och allt som har med karlberg och göra men det kommer jag nog göra i slutändan. Sista dagen när vi står och sjunger inför hela skolan det sista vi gör kommer det va många blandade känslor. Saknad, lycka, sorg, nervositet, taggat, glädje mm.. Åh va jag ändå längtar till den dan!

Igår fick jag finbesök och fröken hermansson :) Vi lagade iordning tacos och bara tog det lugnt framför tvn och på altan. Senare på kvällen ringer anna och står ensam nere i bråten i nån skog och är helt förtvivlad över hur hon ska ta sig hem. Tur att den flickan har mig då, jag fixar skjuts och med hjälp av petra så hittar vi henne där nere på nån liten väg som jag inte ens visste existera i karlskoga. Tänk va mycket man inte sett av karlskoga egentligen!? ;P Aja, tur att petra va med då som är från dom trakterna för jag har ingen koll på annat än mina egna. ;) Hem kom hon iaf och vi fick ett lite roligt och annorlunda slut på våran kväll. Anna din tokfia! Tack för kvällen och tack jenny som ställde upp med skjuts <3

Nu blir det promenad med Ebba i det konstiga vädret som ena stunden är gassande sol och andra stunden stört skurar.. Planerna för ikväll är ju grillning på altan så hoppas vädret tillåter det.

Sköt om er !
Pusss och kram , linneaa <3


Kommentarer
Postat av: anna

hahahah

2009-05-24 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0