Still alive ! ;)

Uj uj va jag känner mig dålig som uppdaterar så dåligt men ni anar inte va sjukt mycket det är just nu runt mig. Hur mycket som helst i skolan och är helt slut körd! Snart är skiten över och jävlar va det ska firas! ;P Sitter just nu med en tyska redovisning som ska redovisas imorgon och ja , dte går väll inte så jättebra kan jag påstå. Tyska är inte mitt starka ämne om man säger så för att uttrycka sig lite mildt. Pappa kom nyss in med ett glas jordgubb och banan smoothie och dte behövdes verkligen, lite energi så nu kommer tyskan flöda ur fingrarna, kan väll hoppas på det iaf. ;) Känner bara för att gå ut och ta en promenad nu men hinner ju inte med det. :(

Den här veckan går vi bara till onsdag och sen är det lång helg. FÖR skönt! Det tackar och bockar vi för. :) I helgen ska jag ladda upp massa bilder som väntar på att få komma upp på bloggen. Ska fortsätta jobba på mina blogg designarbeten då med kanske. ;P

Aja, nu vet ni att jag lever iaf och inte har gått under jorden.
Sköt om er ! pussssss , linneaa <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud vad jobbigt att du har så mycket att göra i skolan gumman :( jaa min design står högst upp på listan vet du ;) haha :P PUSS <3

2009-05-18 @ 22:01:19
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0