Hoppas hoppas hoppas..

Godmorgon godmorgon :)

Imorse gick jag upp kvart i tio och tro mig det är väldigt tidigt för mig på en helg. När jag drog upp rullgardinen hängde ögonlocken fortfarande ner men när jag fick se det underbara vädret som var utanför mitt fönster blev jag pigg som en mört. På med bikinin och ut i solen, gjorde iordning en tallrik med fil och havrefras och satt på altan och njöt. Nu hoppas vi att vädret håller i sig lääänge lääänge :)

Varför jag gick upp så tidigt va för att jag och anna ska åka in till örebro och jag behövde fixa och greja lite innan bussen går och ville inte stressa som jag alltid får göra. Jag tror det här kommer bli en riktigt bra dag och hoppas min tur håller i sig hela dagen. Tänk om jag hittar skorna jag verkligen vill ha och tänk om dom sitter lika fint på min fot som jag sett dom på bild. Tänk om, tänk om.. Hoppas hoppas hoppas!

Ha en bra dag och njuuut av det underbara vädret! :)
Pusssss, linneaa <3

Kommentarer
Postat av: emmy

lägg upp en bild på skoooorna då :D

2009-05-31 @ 18:32:46
Postat av: Jenny

Dålig uppdatering här hörru! ;)

2009-06-03 @ 23:06:20
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0