helgen kom ... och gick

Jaha, då va helgen förbi lika fort som den kom tog den slut. Men det har varit skönt att ha en långhelg, lite försmak på sommarlovet. Nu är det endast två veckor kvar i skolan, jag tror jag kommer få det lättare att gå upp nu på mornarna när jag vet att det inte är mycket kvar.

Nu blir det långpromenad med anna panna och ebba sen måste jag sätta igång med matteläxorna som jag lovat hans att han ska få imorgon. Mitt rum ser förjävligt ut ochså så det måste få sig en uppfräschning innan dagen är slut som jag lovat mig själv. Hemkunskapen får vi se om jag hinner med vore ju bra men vi får la se..

Ciaaaaoo , linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Malin

saknar min lillasyster ju...Hoppas vi kan ses snart igen gumsan!

2009-05-27 @ 17:19:36
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0