Avslutningsfesten

Jag lovade en bättre uppdatering ikväll och nu håller jag vad jag lovar. :) Det händer en hel del nu såhär i slutet av terminen och jag början av sommaren. I onsdags hade vi avslutningsfest med alla nior på karlberg ute vid degernäs herrgård. Kvällen toppade alla förväntningar och det blev till och med riktigt lyckat. Alla som var där hade väldigt kul och det kunde nog inte blivit så mycket bättre. :)

Bilder från kvällen:
 

Anna, julia, josefine och jag vid bilen vi åkte i till festen


Anna, julia, josefine och jag :)


Våran skjuts :)


Julia, anna och josefine :)


Degernäs herrgård


Beatrice, malin och frida :)


Beatrice, malin och frida :)


Degernäs

Malin :)


Johan och jag hoppades på att bli "balens kung och drottning" men så blev det inte...


... För det blev Alexander och Linnea :)


Frida, Gustaf, Felicia och Linnea :)


Daaans :)


Dansgolvet :)

Tack alla för en riktigt rolig kväll det va såå värt dom värkande fötterna! ;)
Kommer sakna er alla <3

Linneaaa <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Ser ut som ni haft en toppenkväll! :D

2009-06-07 @ 10:20:46
URL: http://petrahermansson.blogg.se/
Postat av: malin

linnea, du ska få hämd kan jag lova!!!!!

2009-06-07 @ 12:31:02
Postat av: linnea

för vad malin? :S du är alltid lika fin jU ;P

2009-06-07 @ 12:52:49
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka fina bilder :) Kul att det blev lyckat :)Vi måste ses någon dag gumman :) <3

2009-06-07 @ 18:52:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sorry, ska fixa det på en gång ! :D

2009-06-09 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0