Första dagen med gubbarna..



Tjo hej :)

Idag va första dagen med gubbarna, vilken dag det blev. Allting gick emot mig imorse och ja slutet av dagen slutade väll också lite i katastrof. Haha, aja skit samma. Imorgon är inte idag, utan då en ny dag. ;) Det va ju inte bara det där med att sälja jordgubbar, det va ju papper som skulle fyllas i hit och dit och räkna pengar och räkna litrar och smsa hit och dit. Lär mig nog allt snart men första dan va katastrofal.. Tack anna för att du följde med som sällskap, hade fan aldrig klarat av första dan själv! ;P

Nästa dag jag jobbar är onsdag så kom förbi då på eftermiddan vid stora coop :)

Nu ska jag slå igen datorn och kolla på bert tills jag somnar , sovgott!
linneaa <3

Kommentarer
Postat av: the hills hjälpen

imorgon ska vi köpa gottigt också medans vi tittar på folk & gubbar

2009-06-16 @ 15:50:12
Postat av: linnea

svar: hahahaa det ska vi ;) hoppas det går bättre den här gången ;P

2009-06-17 @ 00:39:34
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0