Jag kan inte sluta le...


Babybooom :)


Hade inte tänkt ge er nått att läsa idag, men kände att jag va tvungen att dela med mig av min glädje. Min syster och jimmy väntar som jag berättat en liten bebis och idag la hon upp på sin blogg en bild på magen. Inte förrns nu inser jag att det är sant, dom väntar faktiskt på ett barn. Ett barn som växer i malins mage. Det är enormt! Vilken grej egentligen, att man kan bära ett liv inom sig. Jag kan inte sluta le.. Jag är så glad för er skull och jag vet att ni kommer bli dom bästa föräldrarna. Jag längtar så tills lillen kommer!! Men shit, blir till och med tårögd av tanken! Är det jag som är överkänslig eller är det en normal reaktion? :P



Fotografen bakom dessa underbara baby-bilderna är Anne Geddes

Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: MalinM

Naaa va gullig du är...ja blir helt tårögd ja med ju....massa kramar

2009-06-27 @ 14:52:50
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej va gooo du ar :D haha . har ar de bra, hemma pa onsdag pussssss

2009-06-27 @ 20:04:35
Postat av: Anonym

fran anna haha

2009-06-27 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0