Kändes rent av jävligt surt, men jag höll masken och det med ett leende!

Då va det natt igen vilket betyder update här hos mig. ;)

Igår kväll blev det premiär för mitt satäng lakan som mamma så fint kallade materialet, själv hade jag sagt silke eller siden? :S potáto potató...
När det är varmt ute plockar jag fram lakanet och sover med endast det och låter tjocka duntäcket vila på golvet. Palla duntäcke i denna absurda värme!? Just det här lakanet älskar jag för det första är det tunt, svalkande, mjukt och lent dessutom följer det kroppen och känns allmänt härligt. ;) Ett tips till alla därute som läser, när det är varmt i sängen vänd på täcket för på ovansidan är det svalare än det som varit intill din eller kanske (era) kroppar. ;) Ett knep jag lärt mina nattliga besökare, omtyckt tips och välanvändt! Testa själva..

Idag blev det ytterligare en stekhet dag i det underbara vädret, måste dock tillägga att det är mindre underbart att stå i ett hörn under ett parasoll som suger åt sig sol och värme.. Fast jag klagade inte, cred för det! Kunderna klaga men jag höll masken och sa till dom att klaga inte nu när vi väl har fått så fint väder, vi vet inte va länge det varar så passa på att njut istället för att klaga! Om det är nått vi är bra på är det väll ändå att klaga? Jävla i-lands problematiker! Måste erkänna att det kändes rätt surt när det kom folk i badkläder som bara svischa förbi för att köpa lite glass och gubbar för att återvända till stranden i deras fortfarande blöta hår och badkläder medans jag själv stod lika blöt fast sorgligt nog av svett istället för svalkande sjövatten.. Sålde slut gjorde jag iaf så fort som attan hem och på med bikinin för att brasha iväg till stugan för att slänga sig i plurret med mallan. 25 GRADER mätte denna termometer idag och då va det på botten inte ytan! Jenny till och med du skulle ta dig ett dopp. ;) DÅ är det varmt ska ni veta! Nu ska jag sova och drömma om att jag badar för det är det enda jag vill göra just nu..

Natti natti, sweet dreams!
Linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha fast jag badade visst inte när det var 25 grader ;) måste vara varmare :P

2009-06-29 @ 21:00:01
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0