Nattuggla

Beatrice och jag förra sommaren i grebbestad



Kvällarna blir alltid så sena, men det hör ju sommarn till. Sena sponta och oplanerade kvällar som slutar som dom gör, är inte det en perfekt beskrivning på en sommarnatt?

Idag har det varit en riktig stekar dag och jag har tagit mitt första dopp i sjön! Det va faktikst riktigt skönt 22 grader mätte termometern. :) Vädret har varit på topp nu sen midsommar i stort sett och jag tackar och bockar för det! NU är det sommar, det är såhär ett sommarlov ska se ut fast jag saknar det där lilla extra som ska sätta just detta sommarlov på toppen av dom bästa. Men än är inte sommarn över, det har ju näst intill bara börjat och jag slår vad om att massor av spännande oplanerande saker kommer hända när jag minst anar det..

Pusss, linneaa <3


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:

2009-06-28 @ 19:24:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0