Ni som har kranvatten just nu, njut av det!



hur gott ser då inte det här ut!?


Jag kan inte sova.. har legat och kollat klart på rosa men kan inte somna. Jag är skit törstig men eftersom nån farlig bakterie kallad e-kolibakterie har spridits i karlskogas vatten så går det inte att dricka kranvattnet i hela stan. Dom varnar för att dricka vattnet, det kan leda till magsjuke influenser och i värsta fall är bakterien till och med dödlig! Läskigt, va händer med karlskoga? Vi är ju banne mig med på nyheterna varannan vecka nu förtiden!? Två dagar har gått nu och vi kan fortfarande inte dricka kranvattnet. Jag dör av törst snart!! Mamma och pappa har laddat kylskåpet med kolsyrat vatten men det släcker inte törsten ju! :S Jag får panik på det här snart, jag vill ha vatten och jag vill ha det nu!!! Fick gå ner och ta en ISBIT för att försöka släcka törsten, men hjälpte det tror ni? Neeej.. Va gör man ? Jag vet va mina drömmar kommer bestå av i natt iaf, vatten vatten och vatten.. Om jag nu kommer kunna somna vill säga..

En sak är säker när vi får tillbaka vårat dricksvatten är det jag som är tacksam och jag ska tänka tillbaka på när vi inte hade något vatten och verkligen njuta av varje klunk!

Hoppas ni sover som stockar nu , önskar jag gjorde detsamma. Ska ju upp och jobba tidigt imorgon, wish me luck!
Pussssssss , linneaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0