många blandade känslor..


Allting har ett slut

Sista natten jag behöver ställa klockan för att pallra mig upp och iväg till karlberg.. Usch, imorgon är en sån där  "sista dag" Jag vill så jävla mycket men samtidigt inte. Imorgon kommer karlbergskolan fyllas med tårar. Imorgon är dagen jag längtat efter sen tre års tid, nu när jag väl kommit till den dagen, önskar jag tre år till.. Nej, inte tre år till men jag vill inte lämna allt och alla. Jag vill gå vidare, ta nästa steg, men jag önskar jag kunde det med er vid min sida dag ut och dag in. Klass 9D tack för våran tid, vi är bäst utan protest! <3

Grattis till alla studenter idag, fyfan va ni är bra ! ;) Snart är det jag som är så fy fan bra, neej när jag tagit studenten är jag så fy fan bääääääst!

Godnatt och sovgott , linneaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0