GRATTIS MIN GULDKLIMP !


Ville, bara nåra veckor gammal

Idag  fyller vildingen 2 år, va fort det går! Vi  va ju nyss och hämtade lillskiten ju! Skulle kunna skriva massa om vilken guldklimp han är men eftersom jag nästan ligger och blundar och skriver nu så skippar jag det..  Bjuder på två bilder istället som får tala för sig.

- Pengar kan köpa en fin hund, men bara vänskap och kärlek kan få den att vifta på svansen.


Villes tårta bestående av: Två skivor bröd, leverpastej, falukorv och morotsstavar

Hunden sägs vara människans bästa vän -
När man behöver nån som mest, hittar man den alltid vid ens sida.
Det är äkta vänskap!

Nu slår jag på en film och kryper ner under täcket, godnatt !
linneaaa <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

naaw Ville då :) Grattis Grattis :D:D

2009-06-19 @ 13:48:42
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Petra

GRATTIS VILLE :D

2009-06-24 @ 07:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0