Det vi hade va äkta..


Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone


Känslor är inget man kan dölja, känslor är inget man kan förneka. Dom bara finns..
Det vi hade va äkta.

Jag kan inte sluta undra, jag kan inte sluta tänka. Du finns där, men så långt borta.

Alltför många tårar har jag fällt för dig och alltför många tankar har handlat om dig. Jag va din prinsessa, kommer du ihåg? Jag kommer ihåg och jag kommer aldrig att glömma..

Hela jag vill men mitt hjärta sätter stopp. Klarar det ett svek till eller är det då försent? Försent för att laga..
Är du värd den risken efter allt du låtit mig lida? Det är frågan, frågan utan svar.

Jag saknar dig så mitt hjärta skriker, du va den som förstod , den jag kunde prata om allt med, den jag kunde lita på och den som alltid fanns där. En dag va allt borta, allt va som bortblåst.. 

ÅH VA JAG SAKNAR DIG OCH JAG SAKNAR DET!

Fan jag borde inte fortfarande ägna mina tankar åt dig, varför har jag heller inget svar på. Du måste varit jävligt speciell,
men är du värd det? Det vet då sjutton...


Kommentarer
Postat av: malin

Pusssss

2009-07-03 @ 17:29:25
Postat av: linnea

Pussss på att du är bäst<3

2009-07-04 @ 00:01:21
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0