Vem gör sånt som man verkligen måste - när det finns så mycket man inet måste som är så mycket roligare?


Finns det seriöst nått som är värre än att göra nått som man verkligen måste göra? Jag hatar måsten! Just nu sitter jag här med ett fysikarbete framför mig och jag fattar nada! Hur lätt är det att skriva ett arbete som man inte ens fattar va det handlar om? Snälla hjälp mig, har huuuuur mycket som helst jag måste plugga idag och jag vet inte vart jag ska börja.. Panik! När man inte vill något så försöker man ju göra allt för att undgå det, men det här går inte att strunta i längre så nu måste jag verkligen ta tag i det här. Ikväll kommer jag nog lägga upp det jag pratat om tidigare "mitt lilla hemliga projekt" eller vad man kan kalla det. Haha, kolla då!

Ni övriga kan ju ha en bra söndag , pusssss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0