Vårkänslor i luften ?

Sitter här och fryser som en liten bög som emmy skulle säga, det roliga i det är att hon har en förklaring med när man frågar varför just en liten bög? ;P hahaa, aja vi släpper det. Jag vet inte varför men jag är på asbra humör! Jag sprudlar inombords, hahaa.. vilka ord jag får fram? Just nu är jag på värsta idéhumöret, kommer på nya ord, nya designidéer, nya teman jag ska börja ha på bloggen varje vecka mm. Kuuligt! Ni får hålla utkik efter dom..

   

Är det bara jag som börjar få vårkänslor eller? Varför vet jag inte för vädret bjuder ju inte direkt på några vårtecken. Nu vill jag ha vår! Tänk er,  träd som knoppar, skinn jackan som plockas fram, alla underbara vårkläder, solen som skiner med värmande strålar, den blåa himlen, fågelkvittret, blommor som slår ut, alla nya känslor och humör som byts ut.. ja, listan kan göras lång men jag avslutar den där. Ni måste väll hålla med om att det lät liiiite lockande iaf?

Idag åkte jag mormor och conny in till örebro, jag lämnade in min kära systemkamera på reparation och hoppas med mina tummar ihop att dom kan laga den och att det löser sig, frågan är ju den att har nånting en gång gått sönder kan den då verkligen bli återställd och fungera lika bra som innan? Jag är tveksam.. Har tidigare lämnat in en kamera då den fick saltvatten på sig (hade ett undervattenshus som läckte) den kameran blev aldrig som förut efter reparation och allt. Så jag är tyvär skeptisk nu. Kanske bara att börja spara ihop till en ny kamera trots allt? Aja, som tröst på såren åkte vi även till ikea och fikade och sen till marieberg, jag köpte en tröja och en jeans jacka från gina tricot. Riktigt nöjd över dom. Lägger upp bilder för en gångs skull. ;)

 
Röd & vit randig tröja , gina tricot 129 kr


Jeans jacka , gina tricot 299 kr

Nu ska jag hoppa i säng för klockan är alldeles för mycket!
Pussselipuss , Linnea <3


Kommentarer
Postat av: Petra

Men tjusigt hörru! (Y)

Ja men visst längtar man till våren.. Jag längtar tills man inte behöver klä sig i tunga kläder, och när man kan ta sig fram utan problem :)

2009-02-21 @ 22:07:41
URL: http://petrahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0