Vinter..

När vädret är fint och graderna inte så låga så måste ni väll hålla med om att vintern är underbar? Jag älskar sommaren och är en sommarmänniska men va vore ett år utan en kall, fin vinter? I förrgår sken solen på den klarblåa himmlen och temperaturen va alldeles lagom, jag tog med mig ipoden och Ebba ut och gick ner till sjön. Jag har nog aldrig (vintertid) sett så mycket folk som den dagen där nere. Vi gick ut på den tjocka isen och pulsade i snön. Jag önskar att jag hade min systemkamera då, det hade kunnat bli väldigt fina bilder. Jag hade ju mobilen med mig och fotade lite med den, ni kan få se några bilder men ni får stå ut med den dåliga kvalitén från min 2 megapixels mobilkamera.

 

      

Min systemkamera ska lämnas in på reparation, den åkte i golvet förra veckan och gick sönder då. Jag gick sönder inombords när kameran gick sönder kan jag ju säga och tårarna skapade nästan översvämmning här hemma. Får väll skylla mig själv när jag är så klantig men varför måste jag ha sånt oflyt hela tiden? 

Pussss , Linnea <33


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Jag vet hur de känns ;)

2009-02-19 @ 02:05:05
URL: http://jespercavallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0