För var dag som går , kommer vi en dag närmare himlen..



Idag har det trots allt varit en bra dag, lite jobbigt är att jag har mått illa och kännts som att jag ska spy när som helst men jag tog mig igenom hela skoldagen, tack vare alla underbara. <3 Nu har helvetet dragit igång igen men det är bara att kämpa, för var dag som går kommer vi en dag närmare himlen.. haha, det är ju sant på vilket håll man än ser det, lite kul. ;P Va vitsig jag lyckades va där. Jag är inte alltid dum inte. ;) Efter skolan knallade Emmy och jag hem till mig och gick ut på en liten promenix med Ebba. Efter det gick vi in till mig och satte oss i min säng med tända ljus i rummet och drack en stor kopp te, lyssnade på lugn musik och bara småpratade om allt från himmel och jord (mest skitsnack) ;P myyysigt, nu ska jag väll ta tag i helvetet igen , jag gillart inte! Men nu SKA jag göra det! 

Ha det bra, puss och kram // linnea <3


Kommentarer
Postat av: malin

ni skolka ju från KEMIN!

2009-02-23 @ 21:19:56
Postat av: Malin

Heej Sis!!

Ja kommer läsa på distans i sommar så de e lurre...Hmm på torsdag eller fredag ska ja leta present till dig då!! ohh va kul!! men du får den när vi kommer den 13 mars då?!....o jaa du måste va hemma då...vi kommer ju på fredan på kvällen o åker hem söndan....pusss o du skolka inte hehe

2009-02-24 @ 19:36:00
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0