never give up the hope , but don't hope to much!

Hejs svejs !
Hoppas allt är fin fint med er, med mig är det mesta bara bra. Är snart inne på min sjätte vecka med förkyldningen, har hostat nu konstant i snart sex veckor!? Men det kunde varit värre får man tänka. ;P Igår då så äntligen åkte jag och jenny in till örebro och gick ut och åt och kollade på bio, det va min födelsedagspresent till henne. Tänkte att eftersom vi ses allt för sällan ses så är det ju bättre vi gör något kul tillsammans och umgås. Vi gick till Hellas och åt, ligger nästan brevid SF jättegod mat, bra pris och framförallt så fick man in maten väldigt fort. :) Vi va jättenöjda och rekomenderar den resturangen. Efter vi suttit där och pratat massa och ätit så gick vi till bion, vi såg filmen I taket lyser stjärnorna. Jag har läst boken för nått år sen men kommer  ihåg boken mycket väl, den boken är bland de bästa jag läst så visst hade jag mina förväntningar om filmen. Jag gillade filmen och måste erkänna att en tår rann från min kind, den är väldigt gripande och den berör. Tack jenny för en trevligkväll och hoppas du blev nöjd! :)

Puss på er , linnea <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Va mysigt sis!

Men du ni måste testa Efesos nästa gång...Hur e de annars då??? Snart e de den 14 mars med!! jiiihooo o snart fyller du år med! vad önskar du dig?! puss

2009-02-22 @ 15:09:28
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Jenny

Klart jag blev nöjd :) var en mkt trevlig kväll <3

2009-02-22 @ 15:55:25
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0