Min helg

Hej på er!
Har ni haft en bra helg? Min helg har varit jättebra, den spenderades hos min kära syster.  :) Vi gjorde inte så mycket mer än att umgås, spelade wii sport och rock band. Det va skitkul, jag ska be max önska sig det när han fyller år. ;P Vi kollade på Bolt med, trodde att den skulle vara bättre. Den va rolig men ha inga höga förväntingar ni som ska se den. 

Nu måste jag sätta mig och plugga, har ingen lust med det men det är ett måste nu! Skulle behöva lite energi, kan ingen ge mig lite lust och energi till att plugga? Har två prov jag måste göra under veckan, ett arbete som ska lämnas in och så måste jag utöver det plugga ikapp i matten. Suck..

Puss och kram // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0