We can make it together

Hej på er, hoppas att allt är bra med er för med mig är nästan allt kanoners. ;) Jag börjar få tilbaka lite balans i livet nu och kanske är min tid på väg? Det va på tiden vill jag lova. ;P Om nån läser det här som inte alls mår bra så är det bara du hör av dig till mig så kanske jag kan hjälpa dig på något sätt. Jag kan iaf lyssna och försöka hjälpa dig utefter mina egna erfarenheter, ibland kan det räcka. Om du inte vill kommentera så går det bra att skriva till mig på min hotmail [email protected].

Ligger redan i sängen och färdig för att sova, så underbart med en laptop. Det är så smidigt ju! Snart slänger jag ut min burk till dator som står och tar plats och byter ut den mot en smidig laptop som jag kan bära med mig vart jag vill. Bara att spara som gäller eller hålla tummarna för att i nått av paketen på min födelsedag inneåller en. :) Nu ska jag stänga ner och försöka sova så jag är pigg imorgon för nationella i svenska. Önska mig lycka till!

God natt! // Linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0