Vilken underbar dag!

Guuud vilken underbar dag det har varit idag, började med en sovmorgon till 10 så jag fick 9 timmars sömn inatt vilket är väldigt ovanligt under veckorna, eller helt omöjligt att få under veckorna kanske jag snarare ska säga. Brukar sova runt 6 timmar i vanliga fall. Humöret var därför på topp hela dagen och jag kände verklgen skillnad! Man blir så mycket gladare och piggare och dessutom är det lättare att koncentrera sig när man är utvilad. Jag får nog börja lägga mig tidigare, jag tjänar nog mycket mer på det. Aja, när jag stigit upp är det första jag gör att dra upp rullgardinen, jag möts då av en klarblå himmel, en strålande sol och massvis med skimmrande vit snö. En perfekt start för en underbar dag. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag och njutit av det underbara vädret. 

  
 
Bilder från idag tagna med min mobil.

Nu ligger so böckerna och skriker på mig att jag ska ta tag i andra världskrigs provet som jag fortfarande inte gjort så lika bra att jag tar tag i det nu.

Puss och kram // Linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0