Upp och ner , ner och upp

Idag va jag hemma från skolan för jag mådde verkligen inge bra, helt slut  kände jag mig på alla sätt och vis. Jag la mig och sov vid halv nio och gick inte upp förrns ett, sov alltså sexton timmar. JISES! Min kropp behövde nog vara hemma för att vila upp sig, är ju som sagt inte frisk än och det tär nog på kroppen mer än jag tror. Imorgon gör mamma ett nytt försök och ringer till vårdcentralen, den här gången för att få en tid till undersökning och hoppas då att jag får nån dundermedicin!

Jag funderar på att lägga ner bloggen nu, det är inge kul när jag tydligen inte får skriva det jag själv vill på den. Jag ser inte meningen med att ha den kvar då? Synd tycker jag som gillar att blogga men är det så ni känner så lägger jag ner. Tänker inte starta onödiga konflikter pga det..

Det enda jag vill nu är att ha helg, för denna kommer bli riktigt bra!
Puss på er , linnea <3


Kommentarer
Postat av: -_-

Ha kvar din blogg, bara du inte använder den till att skälla på personer. Vill du dem något, så ta det i verkliga livet :)

2009-02-25 @ 20:53:42
Postat av: Petra

Ha kvar din blogg! Herregud, lite yttrandefrihet måste man väl få ha ;O (så länge man inte klankar ner på nån förstås) Krya på dig nu så du orkar med mig i helgen! ;)



Kram på dig!

2009-02-25 @ 23:28:05
URL: http://petrahermansson.blogg.se/
Postat av: Malin

hej Sis klart du ska ha kvar bloggen...o du kan visst skriva vad du vill men inte namge personer o de gör du inte om de e inte är välmmening....Så keep up the good work!

2009-02-26 @ 15:14:50
URL: http://malinmarti.blogspot.com
Postat av: Jenny

Klart du ska ha kvar bloggen!! Bara för att folk säger massa så behöver du inte lägga ner bloggen, du behöver ju inte nämna namn och så :) om du gillar att blogga så ska du självklart fortsätta med det :D

Puss & kram <3

2009-02-26 @ 19:09:52
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: zozo

Tänk på att även fast du inte nämner namn så förstår en hel del vem du menar och kan känna sig ganska utpekade.

2009-02-27 @ 16:11:27
Postat av: -

Du skriver själv jämt och ständigt att man ska prata med dig isället för att gå runt och prata med andra. Men du är väl inte så mycket bättre du som skriver om personer på din blogg där dom inte ens kan försvara sig? FEGT. Tycker jag.

2009-02-28 @ 15:58:00
Postat av: Petra

Tack så mycket för kommentarerna gumman, kul att höra :) och kul att du ville komma i helgen, det var uppskattat! har saknat dig!

2009-02-28 @ 17:46:23
URL: http://toppformsjakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0