Ibland öppnar man munnen utan att tänka sig för, även du..

Jag vet att jag är dum och korkad ibland men jag är medveten om dte, så ni behöver inte påpeka det. Att säga att jag är omogen och att jag själv tror att jag är så jävla mogen det är bara onödigt, har för det första aldrig sagt att att jag är mognare än alla andra och tycker inte det heller. I vissa situationer kanske ja, men dte håller jag för mig själv i så fall. Men kom igen, varför lägga ner energi på en sån sak och inte bara rycka på axlarna och sluta lägga sig i? Jag tar gärna diskusionen med dig och dte vet du så prata med mig istället.  Ibland får man tänka på att saker man säger faktiskt kan såra, jag tar inte åt mig på det sättet men ibland träffar det även rätt på mig och då gör det ont. Tänk bara på det alla, man ska vara ärlig men ärlighet går till en viss gräns..

Pusss ,  linnea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0