Botten är nådd!

Jag har nog aldrig frusit så mycket som jag gör nu eller gjorde för 20 minuter sen.. Efter skolan gick Emelie och jag en promenad, vi hade tänkt att bara gå en liten sväng men slutade med att vi satte oss nere vid sjön och pratade, är glad att vi gjorde det och du ska veta att jag alltid finns här om du vill prata. <3 Skolan idag finns det förövrigt ingenting att säga om mer än att idag fick det räcka, idag fíck jag nog av dig och dina beteenden. Du nådde botten idag och jag tänker inte stå ut med det här mer. Man beter sig inte som du gör, absolut inte utan anledning. Tala om för mig vad felet är istället för att springa runt som du gör.

Nu lägger jag allt åt sidan och ska ta tag i lite plugg.. pusss och kram , linnea <3


Kommentarer
Postat av: Lisa B

hej snygging =)

Ja svarar här iställe för sms. Vi kanske kan ses en stund på fredag eftermiddag eller på lördag?=) vi kan iaf höras av på fredag så ser vi hur de blir.

Puss&kram<3

2009-02-24 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0