Trevlig helg

Håller ni inte med om att det är liiite tidigt att ligga ute och sola i bikini nu? Är det mig det är fel på som tycker det är lite väl tidigt eller håller ni med? Jag ser att ni läser, det är väll inte så svårt att slänga iväg en liten kommentar bort emellanåt? (a) Skulle bli jätteglad om fler kommenterade. :)

Nu ska jag fösöka samla krafter för att plugga lite, mitt mål är att i veckan bli klar med allt jag ligger efter med.
Biologiprov : Måndag
Teknikarbete: Onsdag
Matteläxor: Torsdag (senast)
Hemkunskap: Fredag


Tror bara det va det, gud va skönt det börjar minska sakta men säkert. :) Aja, bäst att sätta fart såhär blir det ju inget gjort ju?

Trevlig helg , linneaa <3


Kommentarer
Postat av: Malin

heej! jo ja tror de va samma...de ser inte ut så på bilden men ja ska måla på de sen så får vi se! o när du läser min blogg bli inte livrädd för de ja skriver för de e rätt oseriöst hehe

2009-04-19 @ 16:30:40
URL: http://malinmarti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0